19 Ekim 2014 Pazar

UYUMLU UYUMSUZ Mim --Kendi mimim ^.^


Herkese merahabalarrr ^.^ Yepyeni bir mimle karşınızdayım :) Ancak bu mimi kendim yaptığım için gerçekten çook heycanlıyım yerimde duramıyorum :)) 

Mimimiz adı başlıktan da görüldüğü gibi UYUMLU UYUMSUZ ... Bu mimi şuanda Uyumsuz kitabını okuduğum için aklıma geldi çok güzel bir çalışma olacağını düşündüm. :)) Evet mimimizi kısaca anlatırsam bazı sorulara uyumlu-uyumsuz kitaplar şeklinde cevap vereceksiniz :) Umarım herkes çok beğenir ve etiketlediklerim de yapmayı ihmal etmez ^.^

HADİ MİME GEÇELİM ^.^
İlk sorumuz:
1-)Bir seriden birbirlerine uyumlu-uyumsuz olan kitap kapakları ?
UYUMLU:



Baya çok varmış.. Ama en çok Melez Sözleşmeleri bence başkasını koymaya içim el vermedi....



UYUMSUZ:
Kesinlikle Ölümcül Oyuncaklar... Her kapakta karakterler değişir mi ya ?! Dertleri ne !? Hiç sevmiyorum kapaklarını hiç....
Bence yeniden basılsın ve düzgün bişey konsun bunlar çok sinir bozucu.
Üstelik kitaplar çok güzel hiç bunlara yakışmış mı bu kapaklar...........











2-)Kapağının kitapla uyumlu-uyumsuz olan kitap kapakları ?
UYUMLU:
Bence kitapla tam bir uyum içindeler. Kenarlarındaki detaylar daha o kadar muhteşem bir şekilde benzetilmiş ki... Bazıları çok dikkat etmese de ben çok beğeniyorum kapaklarını.





UYUMSUZ:
Veee kesinlikle, kesinlikle, kesinlikle Direniş.....
Bu ne ya ?!!! Bence kapağı çok kötü olmuş kitapla ne alakası var hele şu alt sloganları yok mu !!!!!!!!!!!
Ne alaka kitapla. Soruyorum bunları oraya koyan biz gülelim diye mi koymuş yoksa hiç kitabı okumuş mu ???

Kapakta ki karakterlere sözüm yok çok beğeniyorum ama özellikle bu kapak bu ne yaa ??!!!!!!!











3-)Arka kapak yazısının kitapla uyumlu-uyumsuz olan kitaplar ?
UYUMLU:

Bence Araf... Evet kitabı biraz fazla anlatmış sanki ama baya uyumlu geldi bana....











UYUMSUZ:


Ne alaka şimdi. Bu serinin arka kapak yazılarını zaten eleştirmiştim. Yorumum için tık tık. O yüzden çok bişey söylemeyeceğim...














4-)İsmi kitapla uyumlu-uyumsuz olan kitaplar ?
UYUMLU:



Okuyanlar kesinlikle bilirler.. Ahhh Umutsuz... Hayatımda hiçbir kitap adını bunun kadar uyumlu düşünemem bence. Yazara burdan bir alkış gönderiyorum....

We love you Colleen ^.^











UYUMSUZ:



Aslında bunun için gözüme ilk takılan kitabı aldım diyebiliriz. Belki doğrudur belki yanlış orasını tam bilmem ama bana bu gibi geldi o yüzden aldım direk.













5-)İsimleri birbiriyle uyumlu-uyumsuz olan seriler ?
UYUMLU:
Aslında buna Fısıltı serisi derdim ama son kitap işi çok bozdu bence... O yüzden Cehennem Makineleri diyorum.







UYUMSUZ:

Gerçek şu ki bu soruyu sırf Lux için koydum. Şu çevirmenler "O" kuralı diye bişey bırakmadılar. Bu ne ya.. Of bak gene sinirlendim. Sakinim... İşte siz anladınız isimleri olmamamış yaniii.

6-)Hayatınızla uyumlu-uyumsuz kitaplar ? (Hayatınıza benzer ya da hiç benzemeyen kitaplar)
UYUMLU:


Ne zor soruymuş bu da düşün düşün bulamadım bi türlü. En çok Katy'nin eski hayatı diyeceğim. Aile yapımız yinde de çok benzemese yakın yani. Önceki hayatı en sıradan bu vardı...














UYUMSUZ:





Kesinlikle Yeni Dünya.. Yahu Eve'in hayatı nere benimki nere yahu..
Kıza acımıyor değilim yorumum için tık tık ^.^











Geldik son soruya...
7-)Filmi veya dizisi kitapla uyumlu-uyumsuz olan kitaplar ?
UYUMLU:

Aralarından seçim yapamadım ^.^ Hepsi muhteşemdi. Hepsi kitapla çok uyumluydu. Hepsi çok profesyoneldi. Tamam sustum süperdi işte ya :D

UYUMSUZ:

Evet bu iki film ise hiç uyumlu değildi kitaplarıyla. Arsından birçok sahne çıkarılıp değiştirilmişti.

Hem Kemikler Şehri dizi olacakmış. Bence daha iyi olur ve çok daha kapsamlı olur çok sevindim açıkçası duyduğuma :)))



Ve böylece mimimiz bitttiiii. Nasıldı beğendiniz mi lütfen yorum bırakmayı unutmayın :))

Etiketlemelere gelelim :
Kitap Okuyan Solucan Etiketlediğim mimi yaptığın için teşekkürler bunu da bekliyorum :))
Saklama Kabı
Kitap Aşığı
The Reading Lady
Obur Kitaplık Bana yaptığın yardımlar için de teşekkürler umarım mimi en kısa sürede yaparsın :))
Yorum Cadısı
Okumak İçin Doğdum
Ve etiketlemeler de bu kadar herkese bol okumalar ve bir sürpriz var yolda takipte kalın ^.^ ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder